CORPORATE CORNER: INFLAMES ESITTÄYTYY YRITYKSILLE 16.12.2021

InFLAMES-lippulaiva järjestää ensimmäisen Corporate Corner-tilaisuutensa joulukuussa. Tilaisuus esittelee kiinnostavasti ja tiiviissä muodossa lippulaivan taloussektorille tarjoamia yhteistyömahdollisuuksia.

InFLAMES kehittää uutta diagnostiikkaa ja immunologiaan perustuvia hoitomenetelmiä, joita voidaan käyttää yksilöllistetyssä lääketieteessä. Lippulaivan tavoitteena on tuoda immunologista osaamista yrityssektorin hyödynnettäväksi. Corporate Corner tarjoaa nyt yrityksille ja tutkijoille foorumin tavata, tutustua ja keskustella yhteisistä kiinnostuksen kohteista.

– Toivotamme tilaisuuteemme lämpimästi tervetulleiksi sekä lippulaivan olemassa olevat että uudet yhteistyökumppanit, sanoo InFLAMESin projektipäällikkö Kaisa Hakkila.

Joulukuun tapahtuma aloittaa InFLAMESin  Corporate Corner-tapahtumasarjan, joka saa jatkoa maaliskuussa 2022.

–  Ehdotukset ja toiveet tulevien tapahtumien ohjelman ja sisällön suhteen ovat tervetulleita, Kaisa Hakkila toteaa.

InFLAMESin ensimmäinen Corporate Corner järjestetään hybriditapahtumana 16.12.2021 kello 14-17 Mauno BioCityn Presidentti-auditoriossa. Auditorion osoite on Tykistökatu 6, Turku.

Suomessa vallitsevan COVID-19 -tilanteen vuoksi tapahtumaan on mahdollista osallistua myös etänä.

AVIn uusimman ohjeistuksen mukaisesti koronapassin tarkastukset tehdään paikalle saapuvilta.

Tervetuloa liittymään seuraamme ja osallistumaan keskusteluun myös sähköisesti!

Zoom-linkki: https://us02web.zoom.us/j/85377051465?pwd=WW9pSVptUHFlUVowRkk3MW9wSDJsZz09

13:45-14:00 Coffee and tea

InFLAMES Research Flagship
Who are we? What can we offer to industrial partners?
Come and learn with us!
InFLAMES Director Sirpa Jalkanen

Highlights of Our Research

Regulation of human immune response
Professor Riitta Lahesmaa, Turku Bioscience Centre

Leukocyte trafficking in inflammation: crossing borders
Professor Marko Salmi, Institute of Biomedicine

Next generation immunotherapies -Making cancer weapons out of macrophages
Academy Research Fellow Maija Hollmen, Institute of Biomedicine

Turning hot microglia cold to stop neurodegeneration
Professor Laura Airas, Turku PET Centre

Closing words
Professor of Practice Timo Veromaa, InFLAMES Flagship
Networking session with good wine and food.

Kaisa Hakkila

Project Manager