Frontiers of Science -seminaariohjelma syksylle 2021 on valmis

BioCity Turku järjestää joka lukukausi Frontiers of Sciecene –seminaarisarjan, jonne paikallisia tutkijoita kehotetaan kutsumaan tunnettuja kansainvälisiä tutkijoita luennoimaan turkulaiselle tutkijayhteisölle. Luennot on tarkoitettu sekä tutkijoille että opiskelijoille, ja opiskelijat voivat saada opintopisteitä osallistumisestaan luennoille.

Tänä syksynä seminaarisarja järjestetään yhteistyössä InFLAMES-lippulaivan kanssa, ja kutsutuista puhujista Teng-Leong Chew, Janne Lehtiö sekä Petter Brodin ovat InFLAMESin vierailevia professoreita. Vaikka luentosarjan puhujat ovat oman alansa asiantuntijoita, heitä on pyydetty pohjustamaan puheensa hyvin.
.

Katso tästä syksyn puhujalistaus ja posteri

.
Seminaarit järjestetään nyt kolmatta kertaa virtuaalisesti torstaisin klo12:00, 15:00, 17:00 tai 18:00 Zoomin välityksellä. Luennoille tulee rekisteröityä viimeistään luentoa edeltävänä päivänä klo 12:00 mennessä, jonka jälkeen Zoom-linkki ja iCalendar-kutsu lähetetään kaikille rekisteröityneille.
.

Frontiers of Science seminaariohjelma ja rekisteröityminen:

.
Lisätietoja: BioCity Turun koordinaattori Maija Lespinasse +358 40 5658 654, biocityturku@bioscience.fi

Tervetuloa!

Alkuperäinen kuva: Akira Takeda